Toyota огляд

Toyota обзор
Спочатку вони дуже активно поралися з закордону, на вторинному ринку також багато і наших дилерських автомобілів куплені новими в Україні. Давайте подивимося на що необхідно звернути увагу, щоб вибрати хороший автомобіль. Вході розробці автомобіля, був зроблений акцент на посилення имеджа позашляховика. Головними покупцями даного автомобіля стала Європа і Америка.
Також хочемо порекомендувати почитати – Які автомобілі краще: Lexus або Toyota? http://e34.od.ua/2019/02/26/yaki-avtomobili-krashhe-lexus-abo-toyota/
Також буває і дизельний двигун 2, 0 л. 116 кінських сил, але автомобілі з даним двигуном на ринку старих автомобілів, дуже складно знайти. В Україну офіційно автомобілі з таким двигуном не завозилися. Найбільше поширення отримали автомобілі з дволітровими двигунами. Звичайно якщо власник автомобіля використовує якісні пально – мастильні матеріали і вчасно проводить технічне обслуговування автомобіля. Зазвичай першим виходить натягувач ланцюга. Кожен циліндр оснащений своєї котушкою запалювання, на деяких автомобілях часто виходили з ладу котушки запалювання. потрібно чистити дросельну заслінку інакше автомобіль почне працювати нестабільно, а обороти холостого ходу почнуть падати нижче властивого значення. пробігу зазвичай виходила з ладу помпа, а радіатор служив довше. може зашуміти підшипник первинного валу, на більш великих пробігах зустрічається вибивання 5 – ї передачі. У багатьох автомобілів зустрічалася проблема з цією коробкою, вона зависала на 3 – ій передачі, а іноді починала жорстко переключатися з поштовхами і ривками. Причиною цього була несправність електронного блоку управління (ЕБУ), так як цей блок відповідав за роботу двигуна і коробки передач. Дані моделі автомобіля не оснащувалися заниженою передачею, так як на них встановлювалися звичайні легкові трансмісії. Якщо цю машину не експлуатувати як позашляховик, то трансмісію вбити дуже важко. Передні стійки тут типу Макферсон і важелі ззаду. Винятком є автомобілі, власники яких любили їх загнати в бруд для перевірки їх позашляхових характеристик. Елементи вихлопної системи і зовнішні важелі задньої незалежної підвіски можуть у такому випадку постраждати. Гальмівні супорти необхідно регулярно змащувати і тоді вони довго прослужать. Рульова рейка також дуже надійна, а ось датчики ABS можуть постраждати від їзди по бездоріжжю. Амортизатори також живучі у даній моделі, а якщо вони виходять швидко ладу то це означає, що власник агресивно їздить і не помічає ями на дорозі. Важелі також довго прослужать при акуратній їзді. Якщо автомобіль не побував в аварії і фарбування рідна, слідів корозії на автомобілі бути не повинно, а от скло фар каламутніє і потребує поліровці.