Subaru XV огляд


 Subaru XV обзор
Ця марка прагне використовувати і розвивати власні напрацювання, тому від кожної моделі завжди очікуєш чогось виняткового. Підвіска незворушно проковтувала дорожні нерівності навіть на грунтовках. За два дні був всього один пробій, але таку яму навіть БТР помітив би. Великі вибоїни XV долав граючись: автомобіль володіє значним дорожнім просвітом 220 мм і гідною геометричною прохідністю. На складних ділянках допомагав позашляховий режим X – Mode: натискаєш на кнопку, і машина сама регулює параметри роботи двигуна, трансмісії, систем повного приводу і динамічної стабілізації. А при русі під гірку постійну швидкість підтримувала система Hill Descent Control.
Також хочемо порекомендувати почитати – Subaru XV став першим підзаряджуваним гібридом бренду http://autounited.com.ua/subaru-xv-stav-pershim-pidzaryadzhuvanim-gibridom-brendu/
За Марухскому перевалу ми дісталися до знаменитого БТА — великого телескопа азимутального. Візит в астрофізичну обсерваторію символічний.
Тому питань безпеки особливу увагу. На дорогах загального користування нам вдалося в повній мірі оцінити саму цікаву особливість моделі — систему допомоги водієві EyeSight, яка одержує інформацію від стереокамери з двома об’єктивами. Система порівнює зображення з банком даних і виявляє потенційні неприємності. Помітивши перешкоду, EyeSight попереджає водія, а потім починає гальмувати. Звичайно, дані з радара допомагають в умовах поганої видимості. Однак таке обладнання не бере на себе управління повністю, тому в режимі автопілота ніхто не їздить, і тим більше в густому тумані. В результаті вирішили використовувати тільки камеру, що дозволило в рази знизити собівартість обладнання.
Гальмування і підтримка безпечної дистанції забезпечується при різниці швидкостей до 50 км/ ч. Якщо ця різниця більше, уникнути зіткнення не вдасться, але система знизить швидкість, і наслідки будуть не настільки критичні.
Кожна країна має свої особливості: це знаки, інфраструктура, зустрічаються тварини і т. не Можна зобов’язати автомобіль реагувати на будь-яку перешкоду певного розміру, інакше буде безліч помилкових спрацьовувань. км, і навчали систему для наших реалій. Наприклад, до холоду при старті зі світлофора за автомобілем утворюється хмара пари, яку можна сприйняти як перешкода, тому для «північних» машин в базу даних внесли корективи.
А чи можна створювати системи, самостійно накопичують банк даних.
Все для автоманов… Новини про новинки автопрому і легенди минулого, боліди і кар’єрні ваговози у вас на пошті.
Ми відправили на ваш email лист з підтвердженням.