Skoda Octavia огляд


Skoda Octavia обзор
Якщо не брати до уваги радянських партійних бонз, зірок естради та спорту, космонавтів і дипломатів, західні автомобілі в Радянському Союзі протягом багатьох десятиліть були практично недоступні для обивателів. У перші повоєнні роки голоду цікавості вітчизняних автолюбителів ще якось задовольнявся спадщиною ленд – лізу і трофейної технікою. Народження лише підхльоснуло хвилю інтересу до іномарок в СРСР, проте стіна інформаційної блокади не дозволяла їй розвинутися в повноцінний культ. Залізна завіса міцно зберігав чуттєві очі радянських громадян від хромованого блиску західних автомобілів. Саме останнім ми, по суті, і зобов’язані першими кроками становлення західної автомобільної культури в Країні Рад.
Також хочемо порекомендувати почитати – Тест драйвSkoda Octavia http://auto-gyro.in.ua/2018/07/26/test-drajv-datsun-mi-do/
Чеський Svet Motoru ( — своєрідною віддушиною для випуску пари цікавості радянських автомобілістів годилося. Ця модель зробила міні – революцію в сегменті, надавши своїм шанувальникам небачений досі рівень комфорту і десятки опцій лінійки Simply Clever: від топової, за мірками класу, сверхэргономичной медіасистеми до банальної, але настільки рідкісним навіть у представницькому класі електричної розетки в салоні.
Але краще, як відомо, — ворог хорошого. Покращувати і без того майже досконалу модель завжди непросто, і тут головне — не перегнути палицю. (для версії RS буде доступний також 2 – літровий мотор), агрегатируемыми з п’яти – або шестиступінчастими МКП, шестиступінчастим автоматом або шести – або семиступінчастим «роботом» DSG. Втім, поки що повнопривідні версії моделі, так само як і автомобілі в кузові універсал, в Росії не збираються, що обумовлює пристойну дельту в ціні між імпортними версіями і передньоприводними лифтбэками російської збірки. Ширина автомобіля при цьому не змінилася, а ось підвіска зазнала деякі пертурбації. Картинка стала набагато чіткіше і менше відблискує на сонці. І без того відмінна ергономіка бортового комп’ютера особливих змін не зазнала. Головне нововведення — більш широка фальшрадіаторная решітка з оригінальними гранованими двухмодульными фарами і плоскими протівотуманкамі знизу. В задніх ліхтарях також використовуються світлодіоди, але, на відміну від носової, кормова частина автомобіля змінилася несильно: хіба грані стали трохи різкіше і виразніше.
Витрата палива (місто/ траса/ змішаний. Транспортний податок вважається по Москві. Вартість ТО – 1/ТО – 2 береться за даними дилера. Автомобіль безумовно залишиться одним з головних бестселерів ринку в Росії і в Європі.
Порівняння бюджетних седано – кросоверів 6х4.
В галереях ми повинні приховати праву колонку, так як там недоречні банери, потрібні ми покажемо окремо в node.