Opel Astra огляд

Opel Astra  обзор
Хоча актуальність даного афоризму мала місце не в найкращі для німецького концерну часи. Один GTC і його популярність на ринку чого варті. Настав час дивитися на речі інакше, а старі стереотипи і нав’язані думки нехай залишаться в минулому. Весна вже сміливо усвідомила своє право на те, щоб відправити обридлу зиму куди подалі. Остання пручалася з явним пристрастю: сира суміш з снігу і дощу періодично валила з неба.
Також хочемо порекомендувати почитати – Opel Astra Family не втомлюється радувати і дивувати http://nanoprotec.in.ua/opel-astra-family-ne-vtomlyuyetsya-raduvaty-i-dyvuvaty.html
Перше враження від знайомства з читається прагнення до підкорення міського потоку і деякий піжонство. Враховуючи, що нам дістався автомобіль в максимальній комплектації, оздоблення інтер’єру та комплектуючі виглядають більш ніж гідно.
Спортивні сидіння оббиті натуральною перфорованою шкірою у поєднанні з м’якою тканиною. Кермо теж обшитий шкірою, а пластик, який становить більшу частину оздоблення інтер’єру, виглядає солідно, так і на дотик приємний. На задньому сидінні спокійно можуть розміститися три людини. Передні крісла не тиснуть на ноги, а водієві і сидить попереду «штурману» не доводиться жертвувати вільним простором на догоду комфорту пасажирів. Ергономічні «сидушки» розвантажують спину – без зупинок на розминку можна їхати досить довго. Огляд, звичайно, не самий широкий, але для маневрів його цілком вистачає.
Кермо укомплектований органами управління «першої необхідності»: мультимедіа і бортовим комп’ютером.
Єдине, що викликає подив – це центральна консоль. На ній розташовано дуже багато всіляких кнопок.
Під час руху це викликає певні незручності. Силовий агрегат працює в парі з 6 – ступінчастим «автоматом». Кататися можна, що називається, під настрій – хочеш, не поспішаючи подорожуй, а хочеш – носись як очманілий. До речі, спеціально для різних стилів їзди , при бажанні, комплектується адаптивним шасі FlexRide. Блок управління настройками шасі розпізнає 11 ситуацій, що виникають під час руху. Водієві достатньо вибрати між режимами Sport, Tour або Normal, і поведінку автомобіля буде помітно змінюватися.
На дорозі веде себе впевнено – жваво розганяється, і слухняно реагує на всі дії. Динаміка – на висоті, тому їздити по місту – одне задоволення. Автоматична трансмісія швидко адаптується до манери водіння, хоча спочатку, мабуть, з незвички, трохи смикає.
З асфальтом все зрозуміло, а як автомобіль буде справлятися зі снігом. В цілому, заїзд в замет дається нормально.
По накатаній колії черевом не щастить. Зручний, чутливий, з явним натяком на спортивний стиль. Їздити по місту – одне задоволення. У наш час далеко не кожен автомобіль здатний стати Опелем. При будь-якому використанні матеріалів з сайту активне посилання на www.