Недоліки Skoda Octavia огляд


Недостатки Skoda Octavia обзор
Багато хто вважає це діагнозом, але я в цьому шлюбі щасливий. А запрошення на російський тест – драйв оновленої Октавії я використовував в особистих інтересах чи варто міняти нинішню машину на нову. І якщо так, то на яку версію. З тих пір пройшло майже три роки і 22 тисячі кілометрів: так, їжджу я трохи і не далі Підмосков’я. Зате майже кожен кілометр на цій машині — в радість. Зручна посадка, хороша оглядовість, бадьорий двигун, відмінна коробка передач. В захваті і сім’я: вони люблять Октавію за просторий салон і безрозмірний багажник. Навіть з порівняно високопрофільними 15 – дюймовими колесами машина не любить розбиті дороги: тряска доходить до дискомфорту. Відвертий прорахунок з конструкцією поршнів і маслозйомних кілець призвів до того, що деякі мотори 8 серії CDA витрачають більше літра олії на тисячу кілометрів.
Також хочемо порекомендувати почитати – Шукаємо недоліки нової Skoda Octavia 2013 — 2014 http://avtotechmarket.com.ua/shukayemo-nedoliki-novoyi-skoda-octavia-2013-2014/
Мій двигун хоч і в групі ризику, а витрата поки що не перевищує нормативу, проте каністра масла в багажнику і щотижневий контроль масляного щупа стали обов’язковими. А у випадку підвищення апетиту мотора я вже морально готовий, що доведеться викласти приблизно 140 тисяч рублів на ремонт і заміну поршневої групи.
Є й інші прорахунки: наприклад, розтягнення ланцюга ГРМ, відколи на кузові, а «робот» DSG на старих машинах і зовсім лотерея з невеликим шансом на виграш. Докладно ми розповідали про це в рубриці . Для кого – то всього вищесказаного буде достатньо, щоб забути турбо – Октавію як страшний сон. Але я знав на що йшов, коли купував цю машину. Адже настільки зручний, універсальний і водночас динамічний автомобіль потрібно ще пошукати. А за задоволення, як ви розумієте, треба платити. Зрештою, кайф від кожної поїздки на Октавії для мене важливіше, ніж сумне і овочеве існування з машиною, яку зате можна вигідно продати на вторинному ринку.
Але рано чи пізно автомобіль доведеться міняти. Ось тільки рестайлінгу я не радий: навіть коли побачив машини наживо, звикнутися з четырехглазым особою не вийшло. Дисгармонію ліній і граней, посилену зламом ходових вогнів у опціонних світлодіодних фар, успіхом дизайнерів не назвати. У прагненні зробити Октавію несхожою на Rapid вони пішли кудись не туди.