Мітсубісі огляд

Мітсубісі обзор
Аеродинамічні характеристики автомобіля проявляють себе нахилом вітрового скла, обтічністю скул, відсутністю на кузові виступаючих елементів.
Також хочемо порекомендувати почитати – Офіційно представлений прототип семимісного кросовера Мітсубісі http://fbk.org.ua/ofitsijno-predstavlenij-prototip-semimisnogo-krosovera-mitsubisi/
На нечисленних фото видно, що фронтальна сторона характеризується невеликими поздовжніми рельєфами капота, каплевидної формою розміщених по сторонах хромованої решітки радіатора блоків головної оптики, суворої конфігурацією нижнього повітрозабірника поєднаного із захисною облицюванням картера двигуна.
При бічному огляді можна побачити невеликий поздовжній рельєф в задній частині кузова і об’ємні окантовки високих колісних арок.
Більшу частину тильної сторони кузова займають: відкидний борт з рельєфним брендовим логотипом, розміщені на бортах вертикальні блоки задніх стопів, а також масивний бампер з фігурним вирізом для кріплення реєстраційного знака. До нас пікап поставляється виключно з подвійною кабіною, але існують також модифікації з одинарної і полуторної, плюс бюджетні версії на штампованих колесах і з незабарвленими бамперами.
У салоні автомобіль зберіг колишній четырехспицевый кермо і щиток приладів з круглими шкалами тахометра і спідометра, але екран між ними зробили кольоровим. Виробник трохи перекроїв оформлення центральної консолі, але обрамлений повітроводами екран мультимедійної системи і блок клімату під ним залишилися на своїх місцях. Серед обновок слід зазначити поліпшені матеріали обробки, наприклад, підлокітники і вставки в дверях стали м’якшими, а за доплату став доступний лоток для смартфонів з USB – портом на другому ряду.
Від попередника оновлений пікап відрізняє новий кузов з збільшеними габаритами, покращена компонування внутрішнього обладнання, чудова звукоізоляція салонного обсягу і розширений перелік спеціальних опцій.
В залежності від ринку збуту, для пікапа Л200 запропоновано кілька варіантів силових установок. Базовий двигун, як і раніше, можна замовити в парі з шестиступінчастою механічною коробкою, тоді як на зміну пятидиапазонному автомату прийшла модернізована АКПП INVECS II на шість передач.
У компанії відзначають, що нова коробка забезпечує пікапу більш плавні і точні перемикання, а движок став трохи економічніше. А на дорогих версіях моделі з’явилася шайба вибору позашляхових режимів: “гравій”, “бруд/ сніг”, “пісок” і “камені”.