Hyundai огляд


Hyundai обзор
Найбільший авторинок Німеччини російською мовою з продажу нових і вживаних автомобілів. Але ось як насправді він себе веде в експлуатації на дорогах, може показати лише тест – драйв.
Також хочемо порекомендувати почитати – Hyundai Drops 2018 Соната Hybrid в Чикаго http://nissan-club.com.ua/hyundai-drops-2018-sonata-hybrid-v-chikago/
Даний автомобіль в топової комплектації виглядає досить непогано, хоча коштує близько двадцяти тисяч доларів. Тому можна сміливо назвати його бюджетним. Всього передбачено п’ять комплектацій авто. До сотні автомобіль розганяється за одинадцять секунд. Гальма досить гарні, вони дозволяють не тільки точно дозувати зусилля, але і легко, без якої – небудь напруги зупиняють седан. Амортизатори стали більше і довше, але ось нерівності на дорозі відчуваються абсолютно все. А оскільки їх у нашій країні з надлишком, то це дуже сильно починає втомлювати. На дорозі і в поворотах машинка поводиться стійко і впевнено. Кліренс становить 150 мм, що цілком нормально для седана. Рульове управління з електропідсилювачем і добре по зусиллю і інформативності збалансовано. Нове покоління авто зросла на тридцять п’ять міліметрів. Таким чином довжина авто переступила позначку в довжину 4, 4 метра. Збільшилася і колісна база, яка становить 2, 6 метра. Машинка помітно додала в елегантності дизайну і солідності. Особливо у топової версії це помітно, де присутня більше хромованих деталей. Лінія даху має похилу траєкторію і закінчується вона прямо у кромки кришки багажника. Під фальш підлогою розташоване повнорозмірне запасне колесо. Обробка багажного відділення також виглядає пристойно. Що стосується салону, то є один нюанс, задній диван дуже жорсткий. Місця тут також не багато, рослим пасажирам доведеться сильно зігнутися, щоб стеля не тиснув на голову. Зате є двоступінчастий підігрів задніх сидінь. Що стосується панелі приладів, то вона зазнала концептуальні зміни. Замість вертикальної концепції оформлення тепер тут горизонтальне оформлення. На чолі панелі встановлений мультимедійний комплекс з кольоровим сенсорним 7 – дюймовим екраном. Крім підігріву сидінь є також підігрів керма і лобового скла. Торпеда вийшла масивної і з характерною широкої і практично рівною полицею. Що стосується якості оздоблювальних матеріалів, то тут жорсткий пластик, хоча на вигляд як м’який. Крісло водія має бічну підтримку, але без поперекового підпору. А ось кермо регулюється в двох площинах по куту нахилу і по вильоту. Автомобіль став істотно краще, але разом з тим і виросла його ціна.
Будь ласка, введіть ваше ім’я користувача або e – mail. Ви отримаєте лист з посиланням для створення нового пароля.
Підтвердження реєстрації буде відправлено на ваш e – mail.
Будь ласка, введіть ваше ім’я користувача або e – mail. Ви отримаєте лист з посиланням для створення нового пароля.