Geely огляд


Geely обзор
І треба сказати, кросовер видався симпатичним і гармонійним, а в його вигляді не знайти будь – яких запозичень. Цікаво скроєний передок, позбавлений явної агресії, рельєфні боковини з хитромудрим зламом «підвіконня», стильна корми з вузькими ліхтарями і масивним бампером – за рахунок такої зовнішності «китаєць» явно не загубиться в «натовпі» сучасних паркетників. Дорожній просвіт кросовера налічує 190 мм.
Також хочемо порекомендувати почитати – Збірка автомобілів Geely на новому заводі «Белджи» почнеться в серпні http://pifagor.kiev.ua/zbirka-avtomobiliv-geely-na-novomu-zavodi-beldzhi-pochnetsya-v-serpni/
Всередині цей вседорожник з Піднебесної «хизується» стриманим і по – спортивному зібраним інтер’єром з рельєфним кермом (зрізаним в нижній частині) і наочними приладами, поміщеними в «колодязі» (в багатих версіях «інструментарій» повністю цифровий). , а важіль КПП оточують клавіші допоміжних органів управління. Оздоблення пятидверки скроєне з добротних пластиків, які в топових комплектаціях доповнені натуральною шкірою і оздобленням «під алюміній». Правда, ніша під фальшполом зайнята акуратним органайзером, що дозволяє розміщувати повнорозмірну запаску і необхідний інструмент. варіант – . стикуються виключно 6 – ступінчаста «механіка» і передньопривідна трансмісія, в той час як решта два агрегати працюють вскладчину тільки з 6 – діапазонним «автоматом» фірми DSI, які у вигляді опції можуть бути забезпечені системою повного приводу з багатодисковою муфтою NexTrac, при необхідності перебрасывающей тягу на колеса задньої осі. 4 літрів пального в змішаних умовах на «сотню». Динамічні можливості офіційно не озвучені, але в незалежних тестах «2. Ферсон, а в задній – багатоважільна конструкція. Рейкова рульова система автомобіля оснащена електричним підсилювачем управління з варьируемыми характеристиками, а колеса спереду і ззаду оснащені дисковими гальмами з ABS, EBD і іншими «помічниками». У список його оснащення входять: дві передні подушки безпеки, ABS, ESP, система контролю тиску в шинах, технологія ЕРА – ГЛОНАСС, аудіосистема з чотирма колонками, однозонный клімат – контроль, система безключового доступу та запуску двигуна, електросклопідйомники всіх дверей, підігрів передніх крісел, 17 – дюймові легкосплавні колеса і деяке інше обладнання. Самий «просунутий» SUV може похвалитися: шістьма подушками безпеки, передніми й задніми датчиками паркування, 18 – дюймовими колесами, підігрівом задніх сидінь, переднім і заднім парктроніком, датчиками світла і дощу, двозонним «кліматом», світлодіодними фарами, медіацентром з 8 – дюймовим екраном, «музикою» з шістьма динаміками, камерами кругового огляду, «шкіряним» салоном і темрявою інших «прибамбасів».