Заміна підшипника маточини на ВАЗ 2106

0
2

Ремонт

Підшипник маточини колеса на ВАЗ 2106, і не тільки, забезпечує плавне і рівне обертання самого колеса. Якщо даний підшипник пошкоджений або зношений, то на колесі може з’явитися люфт, саме обертання може супроводжуватися скрипами або похрустыванием. Може з’явиться вібрація на кермі, що ускладнює керування автомобілем.

Якщо дані симптоми почали проявлятися, то підшипник потрібно замінити на новий. Краще всього купувати підшипники FAG оптом. Вони досить якісні і так буде дешевше.

Як перевірити підшипник маточини

Що б перевірити підшипник маточини на будь-якому автомобілі, не тільки ВАЗ 2106, необхідно поддомкратити те колесо, на яку впала підозра у поломки. Під протилежне колесо по діагоналі встановіть противідкатні упори в цілях безпеки.

Візьміться за саме колесо у верхній і нижній частинах і похитайте до себе/від себе. Якщо підшипник маточини цілий, то ніякого люфту бути не повинно, навіть мінімального. Якщо ж люфт є або при обертанні колеса з’являється якийсь хрускіт, вібрація тощо, то, швидше за все, підшипник потрібно замінити.

Бувають випадки, що досить просто підтягнути сам підшипник і люфт пройде. Це при тому умови, що немає ніяких хрускотів та іншого шуму. Як це зробити?

Підтяжка підшипника ступиці ВАЗ 2106

Для початку зніміть колесо. Що б дістатися до самої гайки потрібно збити захисний ковпачок. На гайці буде завальцован бурт – його необхідно развальцовать і послабити гайку головкою на 27. Потім повністю затягніть гайку і відкрутите на 1/4 обороту. Встановіть назад колесо і перевірити люфт.

Якщо він зник, то Вам пощастило і даний підшипник ще походить. Зніміть колесо, завальцуйте тому бурт гайки і продовжуйте кататися далі.

Якщо ж люфт залишився, то підшипник маточини потрібно міняти.

Зніміть колесо і ослабте гайку маточини. Зніміть гальмівний супорт. Від’єднувати його від шлангочки не обов’язково.

Далі повністю викрутіть ступичную гайку і выковыряйте шайбу і внутрішню обойму підшипника. Тепер потрібно стягнути гальмівний диск. Найчастіше просто так він не снимится, тому потрібно скористатися дерев’яної наставкой і молотком. Бити краще по самій маточині, а не по диску.

Тепер всі роботи будемо проводити на знятої деталі. Перше – треба зняти внутрішню обойму підшипника і сальник.

Зафіксуйте маточину в лещатах стороною установки підшипника вгору. Викрутіть напрямні болти і зніміть гальмівний диск. Тепер залишилося наставкой вибити зовнішнє кільце підшипника. Робота по зняттю закінчена.

Новий підшипник маточини слід запресувати на старе місце. Запресувати можна за допомогою лещат і старого зовнішнього кільця, яке можна використовувати, як наставку.

Після процедури запресовування всю внутринность слід заповнити спеціальним мастилом і встановити обойму підшипника. Далі вся збірка відбувається в зворотній послідовності.


ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here