Як правильно проводити балансування коліс автомобіля

0
2

Ремонт

Балансування коліс автомобіля – невід’ємна процедура для досягнення комфортної їзди. Якщо хоча б одне з коліс буде мати дисбаланс, то водій і його пасажири будуть відчувати характерну вібрацію, биття. Зайвий перевагу в колесі навіть на 20 грам при швидкості 100 км/год рівносильний удару кувалди з цього колеса вагою 3 кілограми з частотою 800 ударів в хвилину. І вся ця зайва навантаження передається на підвіску автомобіля, скорочуючи її термін служби.

Як часто потрібно проводити балансування коліс? У середньому, балансування бажано проводити щорічно, але є випадки, коли можна провести позапланову перевірку коліс. По-перше, після попадання в «хорошу» яму з пробоєм підвіски. При ударі балансувальні тягарці могли відлетіти, викликавши дисбаланс. По-друге, при установці на диск нової гуми з подальшим повторенням процедури через 500 кілометрів. І пам’ятайте, якісне балансування коліс дозволить уникнути частих звернень за допомогою в шиномонтажку. Тому намагайтеся робити її у перевірених фахівців.

Багато автовладельци, з метою економії коштів, проводять балансування тільки передніх коліс. Це неправильно! Хоч дисбаланс задніх коліс і не такий відчутний, як передніх, він все одно має місце бути і від нього потрібно позбавлятися. В іншому випадку, крім додаткового навантаження на підвіску і вібрації в цілому, можливий нерівномірний знос гуми. Тобто покришка може в одному місці стиратися більше, ніж в інших, що призведе до утворення так званого «яйця». Так, заощадивши гроші на балансуванні, Ви будете змушені купити нові шини.

Який грузик краще використовувати – набивний або липучку? Звичайно, набивний надійніший, особливо в зимову пору року. Із-за частих перепадів температур важки на липучці можуть отклеяться і балансування доведеться проводити повторно. Але на деяких легкосплавних дисках немає можливості встановити набивні вантажу тому залишається лише використати липучки.

Як має проходити якісне балансування коліс? Важки повинні прикріплюватися до обох сторін колеса, розташовуватися приблизно в одному місці і їх загальна вага не повинна перевищувати 60 грам. Можлива балансування і лише одним важелем, але вона досить складна. Якщо вага вантажів перевищує 60 грам, колесо потрібно розібрати і переконатися в тому, що покришка встановлена вірно – жовта точка навпаки ніпеля.

Є ще так звана фінішна балансування. Вона застосовується вже для цілого сайту цілком – колеса, ступиці, гальмівного барабана і тд. Таку балансування можна проводити як додаткову, але ні в якому разі, як основну. Максимальний віз важків при фінішній балансуванню – 15 грам.


ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here