Вантажівка ГАЗ 53

0
2

Вантажівки

Для прикладу вантажівки ГАЗ 53 візьмемо старенький примірник, який купили в неробочому стані ще в 1999 році. Автомобіль вже не раз піддавався капремонту, оснащений термобудкой 16 м3 і установкою для метану, який має меншу вартість, ніж інші види палива. Силовий агрегат підлягав ремонту, але це не стало проблемою, адже запчастини на нього далеко не в дефіциті, і коштують дешево.

Експлуатація

В ході роботи вантажівка показав себе не погано, при його вазі в більш ніж 5 тонн, він перевозив вантаж у 5 000 кілограм. При морозі -20 градусів у радіатора була така особливість замерзати, навіть коли обороти двигуна були великими. В один день сталася неприємність, прям в дорозі, яка проявила себе незрозумілим гуркотом в моторі. З’ясувалося, що з-за открученной гайки, шатун полетів з коленвала, від удару були пошкоджені багато деталей, у т. ч. колінвал, циліндри, распредвал і пр., плюс до всього в блоці виявилася дірка. Після чергового капітального ремонту ГАЗ 53 знову стали використовувати, але вже з кузовом самоскида, який монтували своїми руками.

Проблеми

Через деякий час, після роботи вантажівки, з’ясували, що неправильним рішенням була установка двосекційного масляного насоса, виходить, що блок має лише одну дірку для закачування і одну для викачування, і додаткова секція накачувала масло до безвиході. Після двадцяти разів скручування приводу, сталося так, що він лопнув. У результаті сталася встановлення правильного односекційного насоса. Пройшло ще два місяці, і почалися проблеми зі свічок, об’єктивно вона повинна працювати, але цього не відбувається.

Читати також: найбільші у світі вантажівки

Довелося їздити на 7,5 циліндрах, після появи білого диму з вихлопу, мотор знову був розібраний. На цей раз за вылезшего пальця утворилася канавка в циліндрі на глибину в три міліметри, замінили поршневу.

Просвіт

Протягом наступних декількох років вантажівка ГАЗ 53 працював чудово, крім одного випадку. В дорозі лопнув вал, і по дорозі до дому вийшло спалити зчеплення. Потрібна заміна коробки передач і зчеплення. Посадка не дуже зручна, рульове управління складне, але завдяки гидроподвеске хід м’який, після обшивки повстю, шумоізоляція хороша, гальма тугі. Дуже приємно, що немає вогнищ корозії кузова, добре долає бездоріжжя, по паливу потрібно до 35 кубів газу. Їхати може до 120 км/год, але краще не ризикувати, і не перевищувати сотню.


ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here