Автомобілі

Автомобіль Subaru WRX 2015 є представником 4 покоління, його дебют відбувся на Лос-Анжелесом автосалоні. Повна назва машини Subaru Impreza WRX, виробники обіцяють зміни в зовнішності салоні і технічних характеристиках. При тому, що ціни на новинку залишаються під секретом, огляд можна провести вже зараз.

Екстер’єр

Тут деякі елементи повторюють останній Імпаза, але тут змінилася задня оптика, бампер, як передній, так і задній вийшли спортивні, на капот вивели повітрозабірник, з’явилися нові диски. В цілому образ спортивний, динамічний і сучасний. Конструкція кузовна стала жорсткіше, днище і деякі зони більш товсті. Лобове скло із зміненим кутом нахилу, що вплинуло на поліпшення огляду і показників аеродинаміки, що в свою чергу відображається на швидкості та економності. Зупинимося на габаритах, у довжину автомобіль 4595 мм, ширина 1795 мм, у висоту 1475 мм при колісній базі в 2650 мм і величину дорожнього просвіту 135 міліметрів. Вага в спорядженому стані досягає 1527килограмм.

При виникненні неполадок в дорозі, є кілька варіантів виходу з ситуації, наприклад, викликати евакуатор автомобілів в Москві http://moskvabuksir.ru, або ж відбуксирувати авто з допомогою небайдужих людей.

Салон

В цей раз японські дизайнери потрудилися на славу, і зробили інтер’єр WRX в сучасному стилі, з високим рівнем ергономіки і комфортабельністю. Водій тепер буде сидіти трохи вище, а панель приладів незначно знизиться. Посадка зручна, оздоблювальні матеріали відрізняються високою якістю завдяки більш низькими порогами, зросла кількість вільного місця. У багажнику можна помістити до 460 літрів об’єму.

Технічна сторона

Двигун японці пропонують один, це агрегат об’ємом 2,0 літри, чотирициліндровий для створення якого використовували алюміній. Мотор з прямим уприскуванням, турбонаддув Twin-scroll, відповідає нормам Євро 5. Пік моменту 350 Нм, коробка передач-шестиступінчаста механічна або ж варіатор як опція. Що стосується динаміки, то 268-сильний двигун набирає сто кілометрів за 6,0 секунд, середня витрата палива 9,0 літрів на 100 км.

Також проводилася робота над конструкцією підвіски, були змінені налаштування, тому збільшилися показники жорсткості, і покращилася керованість.

Початкова вартість в Америці дорівнює 27 тисяч доларів.