Автомобілі

Оновлення Toyota Corolla відбулося в 2010 році, освіжилися зовнішні дані і деякі інші характеристики. Ця модель, яка є представником З класу, досить привабливий примірник для багатьох водіїв, тому що при всіх її перевагах, машина має конкурентоспроможну вартість.

Зовнішність

Отже, в екстер’єрі з’явилися лінії, які нагадують Camry, форма бампера пронизана солідністю, широкий повітрозабірник, решітка радіатора хром.

Особливо виділяються передні фари, які вийшли зі стрімким вигляд і відмінно підкреслюють цілісний образ машини.

Ззаду ліхтарі теж опрацьовані та удосконалено, з боків можна побачити 16 дюймові легкосплавні диски. Як ми знаємо, седан Toyota Corolla та автомобілі інших марок і моделей повинні набуватися у офіційних дилерів, а також обслуговуватись на спеціалізованих сервісах.

Салон

Всередині теж є чому радіти, обід рульового колеса став товстішим, а низька частина плоскою, і додалися клавіші з правого боку. Тепер колір підсвічування буде не помаранчевим, а білим, тому спідометр і тахометр будуть читатися набагато краще. Колір оббивки розширили світлим і темним сірим, якість самих матеріалів стало ще краще, опціально пропонується алькантра.

Стиль Toyota Corolla ненав’язливий, все акуратно і грамотно продумано, відсутні зайві яскраві плями. До функціональних оновлень можна віднести кнопку для відкривання багажного відсіку, електросклопідйомники (на задні вікна в більш дорогих версіях). Також покращилася аудіосистема, подушки безпеки є в кількості семи штук, наявність системи WIM, кріплень для дитячих автокрісел тощо

Технічні характеристики Toyota

Двигунів пропонується два, один вже відомий 1,6 Valvematic, і додався 1,33 літровий Dual VVT-i, також бензинового типу. Другий має систему старт – стоп, щоб економити на паливі, на 100 км. Йому потрібно в середньому 8,0 літрів бензину.

Тест показав, що седан дуже плавно рушає з місця, і так само відбувається перемикання передач, відмінне управління, гальмівна система максимально ефективна, конструкція підвіски відмінно справляється зі своєю роботою. Комфорт в салоні не змінюється навіть при виїзді на путівець.

Вартість стартує з 650 тисяч рублів і доходить до 880 тисяч рублів в найбільш насиченою версії.