Ремонт

Коли ми чуємо словосполучення “дизельний двигун” то відразу ж на думку спадає слово “економний”. І це правильно, адже саме дизельні мотори славляться своєю економічністю. Однак є і підводні камені, які виллються під час ремонту в круглу копієчку. Особливо це стосується паливної системи. Про неї йтиметься далі.

Ключовою деталлю паливної системи дизельного двигуна є форсунки. Їх виробники рекомендують проводити заміну форсунок кожен 100 – 150 тисяч кілометрів. Але, як показує практика, вони можуть відходити і набагато більше.
Ознаки того, що з форсунками щось не так – підвищена витрата палива, багато диму з вихлопної труби. Якщо у Вашого автомобіля спостерігаються схожі симптоми то, можливо, необхідно провести ремонт форсунок або замінити їх на нові. Основними несправностями форсунок можуть бути знос, їх засміченість, поява корозії.

Більш точну інформацію щодо стану паливної системи і двигуна в цілому Вам дадуть на спеціалізованих СТО. У більшості авторитетних станцій є свій сайт, на якій сторінці Ви зможете ознайомитися з переліком послуг.

Як я вже говорив, детальну інформацію про стан форсунки Вам зможуть надати тільки на СТО – тиск відкриття, рухливість голки, форма факела розпиленого палива.

Забита сміттям голка призведе до поганого розпилення палива, як наслідок – форма факела буде спотворена. У такому разі форсунку необхідно просто розібрати і почистити. Це можна зробити як щіткою, так і за допомогою ультразвуку та спеціальної рідини.

Найчастіше виходять з ладу розпилювач і голка. Як їх можна перевірити? Розпилювач потрібно зняти з форсунки і встановити його на тестовий стенд. Якщо факел розпиленого палива буде мати правильну форму, то такий розпилювач прийшов в непридатність.

Найрідше можуть ламатися пружини, хоча вони так само мають властивість втрачати свою пружність. Це можна виправити за допомогою спеціальних регулироющих шайб.

Читати також: переваги дизельного двигуна

Головними шкідливими факторами, які роблять свій негативний вплив на дизельний двигун є вода і сірка. Вода містить у самому паливі. Після зупинки мотора вона залишається в паливній системі і починає взаємодіяти з її металевими частинами – шайбами, корпусом та іншими. З’являється іржа, яка призводить до заклинювання рухомих частин форсунки і інших деталей.