Корисне

Дизельні двигуни знамениті своєю надійністю і довговічністю, але це не говорить про те, що вони не вимагають належного догляду. Дизеля здатні розвивати досить велику потужність на малих обертах. Це повинно сподобатися тим водіям, яким не подобається часто перемикати передачі.

Якщо у Вас були тільки машини з бензиновими моторами, а Ви хочете перейти на дизель, але при цьому виникає страх виникнення труднощів в обслуговуванні. Не потрібно цього боятися. Дизельні двигуна багато в чому схожі на бензинові. І доглядати за ними анітрохи не складніше.

Якщо ж складнощі виникнуть, то тут – www.service-engine.com.ua Вам повинні грамотно допомогти їх вирішити. Хлопці займаються ремонтом будь-яких двигунів.

Принцип роботи обох моторів практично однаковий. Обидва вони працюють за схемою 4-х тактного згоряння палива. Але є в цьому невеликі відмінності. У бензиновому двигуні повітря подається разом з бензином і, при стисненні, запалюється свічок запалювання. У дизельному ж в камеру згоряння подається тільки повітря, а паливо впорскується через форсунки в момент стиснення стиснення. Паливна суміш запалюється не від свічки запалювання, а з сильного стиснення. При стисненні повітря може нагріватися до 800 градусів, в цей момент в камеру впорскується паливо і відбувається займання.

Так як дизель має дуже високий ступінь стиснення, то що б впорскування палива відбувався нормально треба дуже великий тиск. Реалізують це паливні насоси високого тиску. В дизельному двигуні це один з найважливіших вузлів.

Дизельні мотори бувають 2-х видів – з безпосереднім упорскуванням палива та двигуна, які не використовують безпосереднє уприскування.

Читати також: дизельний мотоцикл

У першому варіанті паливна форсунка впорскує паливо безпосередньо в камеру згоряння (звідси й назва). Такі мотори дуже ефективні, але мають недолік – сильний шум і нерівномірну роботу. Їх частіше використовують на вантажівках.

У другому випадку паливо впорскується спеціальну додаткову камеру, яка знаходиться на протилежній стороні від форсунки. Тут усунуті недоліки першого типу, але з’явилися свої – втрата потужності.

Дизеля не мають системи запалювання, але у них є спеціальний передпусковий прогрів з використанням свічок.