Вантажівки

Потрібно відзначити, що історія сімейства Mercedes Benz Actros почалася ще в 1996 році. За весь період техніка відмінно прижилася і показала себе при самих різних умовах, це стосується і перепаду температур і складних доріг. Тягачі створювалися особливим чином, конструктори враховували вимоги і потреби водіїв, і не тільки своєї місцевості, але і по всьому світу.

На даний момент продовжується випуск декількох версій сідельних тягачів, а також двох версій Actros з тривісним шасі і різними додатковими компонентами, кузовами. Також користуються популярністю моделі з посиленим шасі, де формула 8х8, а автопоїзд може важити до 60 т., а це велика перевага перед конкурентами. Вантажівки є лідерами серед комерційних перевізників, у ролі конкурентів можуть виступити такі моделі, як MAN TGA або ж новинка DAF 105 XF, і не з усіх питань.

Зовнішність

Образ вантажного автомобіля стильний і привабливий. Його аеродинамічні показники є кращими, завдяки відмінній аеродинаміці забезпечуються хороші характеристики економності. На сто кілометрів шляху автопоїзд Актрос витрачає всього 20 л. палива, але на випробуванні, а в реалії ця цифра буде вищою.

Кабіна

Кабіни можна вибирати з 6 запропонованих версій, кожна з яких були створені практично ідеально, навіть наддалекі поїздки не здадуться занадто нудними. Всередині прорахована кожна дрібниця, наприклад, є навіть наявність кронштейнів, щоб сушити рушники, дзеркала для гоління, столика і т. д. На панелі приладів всі елементи розміщені грамотно і зручно з приємною підсвічуванням. У сонячний день очі буде захищати спеціальна шторка.

Технічні характеристики

Мотори, яких налічують 8, відповідають стандартам Євро-5, їх потужність може бути від 320 коней і до 578. Двигуни оснащені останніми технологічними новинками, наприклад, водяний насос з управлінням в два ступені, компресор управляється, контроль Teligent і т. д. Проміжок між потребою в проведенні чергового сервісу становить 120 тисяч кілометрів. Коробка передач на 12 і 16 ступенів, механіка, електронне управління. Підвіска пневматика або ж ресорна, також може бути пневмо-ресорна.