Тюнінг

Складно знайти автовласника, який не намагався б щось змінити в своєму автомобілі. Завжди хочеться щось допрацювати, вдосконалити, привести в ідеальний порядок. І, якщо щодо іномарок, особливо бюджетних, які тепер радують і яскравим, ефектним стилем, і потужною технічною начинкою, модернізація не так требуема, то, говорячи про вітчизняних машинах, складно утриматися від спроби зробити її оригінальніше. Однією з найбільш популярною і шанованою серед радикальних автовласників, процедурою щодо вдосконалення автомобіля, є ліфтинг. Але що це таке і навіщо він потрібен?

Ліфтинг – це унікальна методика перетворення середньостатистичного автомобіля, як правило позашляховика, надпотужний, екстраординарний всюдихід. Технологія ліфтингу полягає в підйомі машини, що здійснюється шляхом заміни стандартних коліс, на великі. Так, маючи на увазі Ниву або УАЗ, можна поставити колеса від Газелі або КАМАЗа.

Здорово, чи не правда? Тільки уявіть, як це буде виглядати! Заворожуюче, потужно, привабливо. Така машина не залишиться в тіні, вона завжди буде центром загальної уваги і захоплення.

Процедуру ліфтингу цілком реально проводити і самостійно. Для цього потрібно лише мати хоча б базовий досвід автослюсаря, покликати друга на допомогу, запастися інструкцією, необхідним інвентарем і часом.

Щоб переставити позашляховик на 35-дюймові колеса, потрібно встановити спеціальні проставки між рамою і кузовом. Як проставок можуть фігурувати хокейні шайби, дістати які не складе складності. У центрі шайб доведеться просвердлити отвори, після чого відкручуються всі гайки і болти, які кріплять кузов з рамою.

Після цього проводиться кріплення газелевских сережок ресор, можна запозичити деталі в інших потужних автомобілів, це як пощастить знайти, але від Газелі – найбільш оптимальний варіант, як за результатом, так і за ціною.

Взявшись за установку, ви, швидше за все, зіткнетеся з проблемою: габарити болтів і втулок не збігаються. Воно й не дивно, адже болти призначені для машини однієї категорії, а втулки – зовсім для іншого. Але засмучуватися не варто, потрібно просто надіти відрізки звичайної водопровідної труби на болти, і справа з кінцем.

Останнім етапом є монтаж сережок і рами. Відрегулювавши радіатор під правильним кутом, ви можете насолоджуватися приголомшливим виглядом вашого оновленого автомобіля. Причому тут можуть підійти як зимові або літні, так і всесезонні покришки.